FRINGED

November 24, 2016

I associate fringes with either a bohemian style - perfect for those summer days - or with a hard core metal style, especially if there is also a lot of leather lookin' pieces included. Now, I obviously don't fit in either of those "categories," but I still like fringes a lot. So I wanted to make them work for my style as well. Aaand here it is!

Fashion tip:
I have matched my fringed bucket bag with my over-the-knee boots (and a leather looking trousers to make them look as they are thigh high boots) and went with this gorgeous knitted dress (which is the neutral piece of the styling) to clash the materials. I would obviously look like a true Metallica fan if I wore a band T-shirt under my coat (+took off my hat and messed up my hair), but I would also look like a free-minded fairy if I wore a long flowy floral dress - wouldn't I? But instead of fitting in a specific category, I made my own style with these pieces and I think it works quite well, ... do you?

SLO:
Ko pridejo v igro resice, jih sama navadno povezujem s poletnim boemskim stilom, ali pa s tistim "hard-kor" stilom ljubiteljev metal glasbe. Na prvi pogled moj stil ne spada v nobeno od naštetih kategorij, resice so mi pa vseeno blizu, zato sem se odločila, da jih "ukrotim" in vklopim v svoj stil. Kako sem to naredila?

Modni nasvet:
V kolikor bi za ta isti outfit izbrala majico s potiskom benda, si razmršila lase in odložila klobuk, bi v trenutku izgledala kot prava oboževalka Metallice. Prav tako pa bi izgledala kot boemska gozdna vila, če bi pod jakno oblekla dolgo, v vetru plapolajočo obleko, kajne?
Zato sem za kombinacijo s temi kosi morala izbrati nekaj, kar ne sodi v nobeno od naštetih kategorij in je zelo "nevtralno." Zato sem izbrala toplo štrikano obleko, ki jo brez problema lahko kombiniraš z različnimi stili in ki samo dopolni celoten styling. Da sem zaključila vse v celoto, pa sem visoke škornje z dolgimi resami dopolnila še z resasto torbo, ki jo je izbrala Naomi Campbell in je na voljo v prodajalnah Spar in Interspar. Tako sem s preprostim trikom ustvarila svoj stil. Kako se ti zdi?

You Might Also Like

2 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe