Spotted in Venice for my B-day

September 16, 2014

I was lucky enough to pack my suitcases again, only a week after landing from Zakynthos, Greece. This time I was taken to a secret trip to the most magical romantic place, for my B-day.

Le teden po pristanku iz Grčije, sem z nasmeškom na obrazu zopet pakirala kovček, tokrat me je pot nesla na skrivni izlet v najbolj magično romantično mestece, za moj rojstni dan.


Full moon in romantic little town, on the most gorgeous nearly autumn day, in my beloved Italy ... Yes, I gotta admit I felt like I was trapped in Woody Allen movie for the time being there. Happy, spoiled and oh so grateful. My 25th year got its bow in the most wonderful possible way.

Polna luna v romantičnem mestecu, na popoln, skoraj da že jesenski dan, v moji preljubi Italiji. Priznam, na trenutke sem se počutila, kot da sem ujeta v filmu Woodija Allen-a. Presrečna, razvajena a tako zelo hvaležna. In tako sem svoji 25ici zavezala mašnjo na najlepši možen način. 











My suitcases are packed again, Milan FW here I come! Follow me around on instagram!
Kovčki so zopet spakirani, odhajam v Milano na teden mode! Sledi mi na instagramu!

You Might Also Like

0 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe