*NAIL ART* My snowdrop

May 10, 2013

Since forever Ive had a huge crush for rings and the bigger the merrier I am. Therefore you can imagine my happiness when getting this beautiful Lesema ring. Ema s jewelry is handmade with wood, and here is my matching nail art to my new snowdrop ring:

Od vedno sem bila ljubiteljica prstanov in po pravici povedano, čim večji je, tem večje je moje zadovoljstvo. Zato si lahko predstavljate veselja ob poklonu, ki sem ga prejela iz spomladanske kolekcije Leseme. Ema, ki ustvarja lesen nakit pod imenom Lesema, je v mojo zakladnico nakita dodala prstan, jaz pa sem lepotcu naredila ujemajoč nail art:



I used two thin layers of white Zoya Purity and black stripe with Zoya Raven and two thin layers of Konad Silver green.
Uporabila sem dve tanki plasti bele Zoye Purity črno črto sem narisala z Zoyo Raven in dve tanki plasti zelenega Silver green.



Stella McCarthney, Acne were my first association when I saw this gorgeous ring. So fresh and minimalistic. As far as makeup trend goes, all three colors where used as eyeliners on the runways this year. Emilio Pucci, Kenzo. Take a look:

Prva asociacija ob pogledu na prstan sta bili kolekciji Stelle McCarthney in modne hiše Acne. Sveže, minimalistično. Lepotni trendi so letos drzni, zato so pri Emilio Pucci in Kenzu na modno pisto poslali obrobe oči ravno v teh barvah:

Ring thanks to Lesema

You Might Also Like

0 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe