Snow Globe makes it special*

December 15, 2011

Jap, res sem čisto padla v veseli december in temu primerno izbiram vse kar ima bleščeč efekt. Tudi laki za nohte niso izjema. Inspiracijo za bleščečo francosko sem dobila pri Ani, tenkju bejba! =)

Yes I am all into christmas spirit and becouse of that all the bling bling nailpolishes are a must. Even though I decided for a little bit towned down mani, I couldnt skip the glitters. And the inspiration for the glitter tips I got by Ana s blog, tnx dear! ;)



Malo bolj umirjeno manikuro sem popestrila s China Glaze Snow Globe-om, za podlago pa je nanešena ena plast OPI Tickle my france-y. Čeprav Snow Globe izgleda v steklenički mlečen s polno okroglih in šestkotnih blešč, se ubistvu nanaša prozorno in ne spremeni podlage.

I applyed one coat of OPI Tickle my france-y and painetd tips and the ring fingers with China Glaze Snow Globe nailpolish which in the bottle looks milky with small round glitters and larger hexagons, it applys sheer and doesnt change color. So yey for that. =)



You Might Also Like

4 komentarji

  1. ok k gledam ta tvoj blog me ma da bi se mazala in mazala in mazala in da bi se znala :/ lep lak, ma vse mi je všeč!

    ReplyDelete
  2. S telim je CG res zadela v polno :)

    ReplyDelete
  3. @irena veš kaj, da si p neb znala nalakirat al pač ti pa sploh ne verjamm! zdj te pa izzivam ;)
    @moonchild hvala, tele bleščice so res zapikonai!
    @katiee hvalaa =)
    @Lucija tnx dear, i really appreciate it =)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe