My b-day makeup look

September 14, 2011

Na svoj rojstni dan, sem si zaželela bolj enostaven makeup in črno obrobljeno oko z eyelinerjem in poudarjenim repkom je bilo točno to kar sem želela. Da pa sem dodala izgledu piko na i, sem uporabila Sleek umetne trepalnice RIO. Dodajo volumen in dolžino, dramatičen izgled, predvsem pa so zelo lahke in se jih krasno nosi.

V paketku pridejo z lepilom, tako da tudi za to ne rabite skrbeti. Najdete jih na Zapikonai.si
For my b-day makeup I decided to go sth simple and black winged eyeliner was perfect. To add a pop to my eyes I decided to put on some false eyelashes, and Sleek RIO were perfect for that occasion. They added a little bit drama to my eyes, are very light and comfy to wear. 





Če te zanima kakšen outfit sem imela na svoj dan, pa klikni sem. =)
If you wanna see my b-day outfit clicke here to see it.

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Uuu dramatic look :) Jaz še v življenju nisem imela umetnih trepalnic, hehe.

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe