happy b-day Tina =)

December 08, 2010

Včeraj je družinska prijateljica prišla na obisk. Pravzaprav je prišla, da sva ji ustvarili manikuro, ki si jo je dolgo želela- leopardji vzorček =) in za prav posebno priložnost...danes je njen rojstni daan =)
Uporabila sem črn mini OPI lakec, ChG 2030 za odtisnit vzorček iz platke m57 in nadlak za lep sijoč videz in prekrasen rezultat. =)

Yesterday ouf familly friend Tina came for a visit. And becouse she has a birthday today, we decided to create a b-day mani for her. Leopard print couse she wanted it for a very long time.. =)
I used OPI black mini nailpolish, China Glaze 2030 for stamping leopard print from konad plate m57. I added a topcoat over it, and we loooved the result:


You Might Also Like

3 komentarji

  1. Lepo, da si ji tako lepo olepšala nohte. Jaz rada mojo sestrično ali pa eno malo punčko tako razvajam in jima kaj lepega narišem na nohte. Sta vedno tako veseli ;)

    ReplyDelete
  2. Eh Manci - nisi polepšala nohtov le Tini, temveč si polepšala dan tudi meni :o)
    Imaš talent s katerim razveseljuješ estete in navadnim smrtnikom privežeš dušico.
    Moji komplimenti tvojemu ustvarjanju!
    Stanka

    ReplyDelete
  3. @ ana res je, super je kadar lahko s tem ko nekaj znaš polepšaš dan ali dva nekomu drugemu =)

    @ stanka najlepša hvala za te lepe besede =)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe