Lilac shades- comparison

April 07, 2010

Včeraj sem bila naprošena za primerjavo med laki lila odtenkov. Seveda sem se takoj spravila v akcijo =)
Še prej pa se moram zahvaliti moji mami, ki mi je prijazno posodila Zoyin Harley, ki je prekrasen lila-siv odtenek s prelepim lila šimrom. <3

I was asked for a comparison of my lilac shade polishes.. and here it is:
But before i start I have to thank my mom, for borrowing her Zoya Harley ;) which is a wonderful lilac-grey with lilac shimmer.



Takoj sem se spomnila še na Orly country club khaki in ker imam pet prstov, sem nanesla še tega =)

Then i wondered how Orly country club khaki would look among this shades.. so i added it couse i have 5 fingers..  =)
V stekleničkah ChG channelesque in OPI PVO izgledata zelo podobno, ampak kot vidimo na sliki si nista tako zelo podobna.

I thought that ChG channelesque and OPI PVO would be very simmilar, couse in the bottles they look almost the same. But as you can see they are not =)

Torej kateri je vaš favorit?
So which color you prefer the most?

You Might Also Like

3 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe