BACK TO THE FUTURE + SOMETHING NEW!!!

January 14, 2017


Hello my lovelies. I am back from my first trip of the year -which I'm so happy it happened so fast in the new year. I really needed to switch the climate and escape the winter, even just for a little while. Now my batteries are fully charged and I am ready for 2017!
So today Im sharing with you all everything that inspired me along the way and start the 2017, with a bit different than my regular "fashion feature". Most of the pics are from Mancinasspot Instagram- if you like them, then you can follow me there as well, it would make me very happy! :)

BUT! To jazz Mancina's spot repertoire a bit more I have decided to start making video diaries, along my regular fashion features. Some of you maybe saw my "probation video" from few months back on FB and since quite a few liked it, I decided to make another one. Are you ready?!
Here is my DUBAI lookbook! Enjoy! :)))

SLO:
Dragi moji pozdravjeni v 2017! Današnja objava je malenksot drugačna od običajnih, ki ste jih vajeni na mojem blogu. Srečna sem, da sem se lahko v prvih dnevih novega leta izmaknila zimi - pa čeprav le za nekaj dni in zaužila nekaj toplega sonca. Sedaj so moje baterije polne in pripravljena sem na nove podvige v 2017!
Slike današnje objave so v večini iz mojega Instagram profila @mancinasspot- če mi še ne sledite, bi bila zelo vesela če mi ;), ter prikazujejo vse kar me je navdahnilo in očaralo med raziskovanjem te krasne puščavko-futuristične dežele.

Da pa ne ostane samo pri slikah, sem se odločila malce začiniti celotni repertoar na Mancina's spot, ter premierno v letu 2017 pričeti še s kratkimi video dnevniki! Jesenski lookbook je bil manjša pokušina in zaradi lepega odziva, sem se odločila narediti še enega. Ste pripravljeni?
Tukaj je Dubajski lookbook! :) Uživajte!

CLICK ON THE PICTURE FOR THE VIDEO
KLIKNI NA SLIKO, ZA PREDVAJANJE VIDEA
↓↓↓↓↓↓↓↓

https://www.facebook.com/Mancinasspot/videos/898923353543598/

You Might Also Like

1 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe