Dress me in flowers ... dress me in colors!

March 23, 2012

I guess this posts tittle is goin to be my moto for this years spring! =)

Well ... probably all the world is having this crazy obsession with pastels, bright neon colors, floral print, polkadots, stripes ... at the moment, but I LOOOVE it too. It makes me happy, it makes the world even more wonderful and what can I say ... I don't mind everyone having this hype around this years trend, as long as I am feeling amazing wearing it too! =)





You Might Also Like

12 komentarji

  1. Love it, vse mi je všeč - še posebi pa tvoja kitka. Js se že sto let matram, da bi se jo naučila, pa mi noče uspet :/ x

    ReplyDelete
  2. Ooo, res pomladni outfit. Kitka je dbest!

    ReplyDelete
  3. lej jo, lej jo lepotičkico :) ful luštn outfit, prou res odseva pomlad... sploh tale ideja s top shit hlačami pa pastelnim reklčkom je zmagovalna :)

    p.s. Like za osvežitev blogca :) a te smem vprašat kje se nardi ta "you might also like" k ga maš pod vsakim postom pa linki do drugih objav...mi je ful všeč pa bi probala jst isto na svojem :)

    ReplyDelete
  4. Moje fave hlače ;) Fulll ti pašejo!

    ReplyDelete
  5. Hlače so res ful fajne. Js jih že neki časa gledam, ampak se bojim, da mi ne bojo pasale :(
    Na tebi pa res hudo izgledajo :)

    ReplyDelete
  6. Ooo full hud spomladanski outfit! Res ti pasejo te hlace!

    ReplyDelete
  7. Like it... čisto vse! Na tebi seveda. Čeprav so pasteli, rožce, neon... letos pravi top shit, ampak redko komu pašejo tako kot tebi!

    ReplyDelete
  8. Wau, kok lepo! pa kitka je tut men ful vsec :) hlace so pa definitivno naj h&m kos te sezone :)

    **

    ReplyDelete
  9. tnx so much everyone, means a lot!
    Tenkju bejbeee*

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe