IT'S SUNDAY. ACT ACCORDINGLY

November 26, 2017


We all have those days when we just don't want to get out of our PJ's, right?
Well I can say I have those days guite regularly and since the whole pajama trend was quite big through out the past few seasons, I started to wear them out without any shame.
I mean, this gorgeous one from Women'secret looks better than most of shirts anyway, so why wear it only to bed!
However - to make it look a little bit less like an actual PJ, I layered a turtleneck underneath, rolled the sleaves up and put some red lipstick and beret. Just so it doesn't look like I just rolled out of my bed few secs ago...
Voila! Perfect look my Sunday's coffee has been created.

                                                                                                                                                             ///

SLO:
Prepričana sem, da bi večina od nas vsaj kak dan ali dva najraje preživela le v svoji udobni pižami.
No, jaz zase lahko rečem, da imam kar pogosto take dneve, trend nošenja pižame tudi izven postelje, ki je vroč že nekaj sezon mi je tukaj torej šel zelo "na roko".
Ja, čisto brez sramu grem včasih pa res na kavo tudi v pižami. Ok, tale pikčasta iz Women'secret, pravzaprav izgleda bolje kot marsikatera srajca in bi ubistvu bilo škoda nositi le za v posteljo.
Da pa vsaj malo zakamufliram pižamast videz, sem pod njo oblekla puli in ležerno zavihala rokave, si nadela še baretko in usta poudarila z močno rdečo, da ne izgleda kot da sem se ravno primajala iz postelje...
Voila! Popoln look za nedeljsko kavico, se strinjaš?

You Might Also Like

6 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe