CHANGING

February 21, 2017


At the beginning of the year I wasn't really thinking of new years resolutions as a lot of people tend to do. Regardless some reviled very spontaneously. You probably noticed one of them already, and that is me wearing heels quite regularly. I mean its not a radical change, but I never really felt like wearing them since I am sky-high tall without them anyways. haha
I mean, I still love wearing comfy flats, don't get me wrong, but there is something with a pair of heels, that gives a woman more elevated look the way nothing else does.

So here I am walking around "with my head in the clouds" and loving it. And on days when a little confidence boost is in need, a pair of heels do come pretty handy I must say.
I guess change can occur when you are not afraid of the it anymore.

SLO:
Ogromno ljudi si v začetku novega koledarskega leta začrta nove poti in nove cilje. Sama letos o njih, priznam, nisem razmišljala, so se pa vseeno nekatere spremembe spontano odvile. Prepričana sem, da ste eno od sprememb že opazili. Ja, govorim o visokih petah, ki se na mojh nogah pojavljajo pogosteje. Ok, ok , res ni radikalna sprememba, vseeno pa sem se jim - navkljub ljubezni do njih, izogibala, saj sem že brez njih zelo visoka.
In če so nizki čevlji udobni in kul, so pa zato udobni čevlji z visoko peto presežek, ki povzdigne izgled.

In tako že nekaj časa hodim naokoli "z glavo med oblaki" in priznam, da mi je kul! In tiste dni,  ko je ščepec dodatne samozavesti potreben, visoke pete nikoli ne razočarajo. Tako danes ugotavljam, da se sprememba lahko zgodi, ko se je ne bojiš več!

You Might Also Like

8 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe