28 & 190

September 11, 2016


Hi babes and hello from Milan! I celebrated my Bday two days ago in my home-away-from-home, with my favorite people and took a few days off just to enjoy...
Now I'm back and despite the hottest weather in Milan, I want to slowly drift into more autumnal feelings and start to layer my clothes.
So even though this look is still pretty summer-ish, it also contains layers and knits which is the first step while switching into fall vibes.

Fashion tip:
Being short or super tall (as I am), the best thing to do when wearing floor-length clothes, is to wear sky high heels with it. That way you will elongate your legs and make your silhouette leaner and taller in a sec, while the long layer wont "eat you alive." ;)
And if you are tall, it kinda doesnt matter whether you are 178cm or 190cm, right?!

SLO:
Ker sem pred dvema dnevoma praznovala rojstni dan v svojem t.i. drugem domu, z mojimi najljubšimi, sem si dovolila malce odklopiti od interneta in samo uživati lepote življenja... 
Sedaj pa sem že nazaj in navkljub nemogoče-vročim temperaturam v Milanu, potiho že prekapljam v počasno polzenje v jesen. V mislih sem že pričela slojiti svoja oblačila, kar tako zelo obožujem.
In čeprav je današnji outift še vedno pretežno poleten, vseeno vsebuje nekaj slojenja, ter tople pletenine, kar je pravzaprav prvi korak za preklapljanje v jesen.

Modni nasvet:
Oblačila ki segajo vse do tal so odlična kombinacija z izjemno visokimi petami, ne glede na to, ali ste nižje ali višje rasti, kot sem jaz. Visoke pete optično podaljšajo noge in ustvarijo dolgo in ozko silhueto telesa, ravno zato pa vas oblačila daljših dolžin ne "pojedo" oz. se v njih ne "izgubite".
In v kolikor ste tako visoke kot jaz - če nosite pete ali ne, ste v vsakem primeru visoke. Zato prave razlike med 178cm ali 190cm pravzaprav niti ni! ;)

You Might Also Like

12 komentarji

  1. You have such a cool style! Where are you based? :)

    Emma | Fashion Photographer and Model | emmanmh.com

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe