SHADE OF THE DAY Concrete

August 18, 2013

I felt like wearing dark nails and while browsing through moms nailpolish stash, I remembered myself how much I loved this one. So here it is. Oldie but goldie, Zoya mat Dovima.

Po brskanju po mamini zbirki lakov za nohte, sem našla Zoyo dovima, ki je v meni vzbudila željo po temnem laku in me spomnila, kako zelo mi je všeč. Tukaj je. Mat, betonsko črno siv lepotec:

I needed two thin coats, it dried super fast due mat finnish and lasted on my nails for 4 days! Love it!
Potrebovala sem dve tanki plasti, ki sta se zaradi mat finiša zelo hitro posušili, lak pa mi je na nohtih zdržal kar 4 dni!



No one knows better than Alexandar Wang and Balenciaga, on how to wear black and grey...Therefore, rock summer nights inspired with their designs ...Makeup weise go for look like models wore on Carolina Harrera and Jean Paul Gaultiers runways.
Nihče ne ve bolje kot Alexander Wang in Balenciaga. kako očarati s črnino in sivimi odtenki. Za nepozabne poletne noči tako najdite navdih v njihovih kreacijah. Oči si naličite kot so jih modeli nosili na pisti Caroline Harrera and Jean Paul Gaultiers-a.

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Lakec mi je zelo všeč!
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com/

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe