NEW Mancinas spot

June 16, 2013

Few decisions made and life can really change upside down. However, I've learned to embrace new changes  arm wide open, always looking forward new chalanges. New job completely fulfilled my agenda, so I decided to make some changes on Mancinas spot, to make it a bit different, better with more flow.
Ive decided to link style and beauty spot all in one spot. Spot where all my loves, passions, insporations and everything I enjoy can be all together. This is new Mancinas spot.

Življenje se ti res lahko obrne na glavo le v nekaj potezah, a vse spremembe, ki prihajajo na mojo pot pozdravljam z odprtimi rokami in pričakovanjem na nove izzive. Službene dolžnosti so popolnoma zapolnile moje dneve.
Odločila sem se za rahlo spremembo, ki bo Mancinas spotu dodal nekaj drugačnega, nekaj novega, sprememba pa bo samo bolj izražala mene in to kar sem. Moja ljubezen in strast do mode, se bo povezovala  z mojo drugo ljubeznijo - dekorativno kozmetiko, vse na enem mestu. Mojem mestu. Mancinas spot-u. 


You Might Also Like

0 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe