*BEAUTY* what I wore for Slovenian fashion week day 1

April 09, 2013

First day of Slovenian fashion week and I decided to go for super fresh rosy look, braided my hair and wore white glassy nailpolish from China Glaze. Take a look:

Za prvi dan slovenskega tedna mode sem se odločila za zelo svež, rozkast makeup, spletla sem si kito ob strani glave, ki bo letos zelo trendi in bel lak za nohte China Glaze Dandy layin' around s krasnim srebrnobelim shimmrom, ki ga lahko najdete na zapikonai.si.


I needed two thicker coats and used no topcoat.
Potrebovala sem dve malce debelejši plasti.


L-R rings: topshop, knuckle rings HM, vintage


My outfit, for more pictures pop on Mancinas style spot:
Kaj sem imela oblečeno. Za več slik klikni na Mancinas style spot:

You Might Also Like

1 komentarji

Find me on Facebook

Subscribe