8.09.2012

Mancinas GIVEaway

It's time for me to say a huge thank you! For taking your time, stopping by at my spots, commenting and saying all nice things that keep me continue to blog!

Me and slovenian company Zapikonai made a little present, of the things I absolutely love and use practicly on daily basis.

Wanna know how to win: Sleek idivine Storm palette, Sleek Poutpolish in Peach Perfection, Orly nailpolish in Viridian Vinyl and Marc by Marc Jacobs Wishbone necklace? =)

Rules to win:
1. Follow me on Mancinasspot Facebook page
1.1.Follow me on Bloglovin, Instagram, GFC (three aditional entries)

2. Follow Zapikonai on their Facebook page

3. Leave a comment on this post, naming which entries you did (1.1. entries are optional), and your email, so I can contact you in case of winning. =) I will use Random.org to pick up the winner.

Mancinas GIVEaway ends September 9. 2012 at midnight. (Slovenian time)

GOOD LUCK! =)


THE GIVEAWAY IS CLOSED!



46 comments:

  1. Evo nrdila 1, 1,1 ( gfc) in 3 =))
    Techno.klavdy@gmail.com

    xoxo**
    K.

    ReplyDelete
  2. sem opravila korake 1, 1.1, 2 :)
    fb username: Ursha Demon

    moj mail: faries86 @ gmail.com

    ReplyDelete
  3. Super giveaway!


    1. Na FB te spremljam kot Biba's Beauty Corner.

    2. Zapikonai pa spremljam kot Biba's Beauty Corner in z osebni profilom.

    barbara(dot)skledar (at) gmail(dot)com


    Upam, da uživaš v poletju :)

    ReplyDelete
  4. Kok awesome giveaway!

    Tvoj fejsbuk sm že prej lajkala, na Instagramu sm ti že tud sledila (@fashionistasdiary), zdej pa še na Bloglovinu pa GFC. :) Tud ZaPikoNaI sm lajkala.

    fashionistas.diary(at)gmail.com

    xxx

    ReplyDelete
  5. Super giveaway, hvala :)
    Spremljam te pa preko GFC kot Ina

    hysteriaofdecay@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Joj en korak sem pozabila pripisati, torej 1,1.1,2 in 3 =)

    Techno.klavdy@gmail.com

    xx
    K.

    ReplyDelete
  7. Spremlam in tebe in zapikonai na fb.(Anna Verdnik, AnncheekBeautyblog)
    Tebe še na instagramu (mademoiselle95)
    In pa seveda tvoj blog pod Anna.
    Super giveaway sta pripravile ;)
    anncheek.blogspot@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Ulala, res redko sodelujem v giveaway postih ampak tale mi je pa precarski, da bi ga spustila :D

    Istagrama nimam, pri ostalem pa lahko nardim kljukico :):)

    p.s. sporočim mejl, če mi po kakem čudežu rata :) xx

    ReplyDelete
  9. na FB spremljam tebe in zapikonai (Anja Kenda)
    Sledim na instagramu: ancc3
    na GFC pod ancc

    senny.terry@gmail.com

    LP :)

    ReplyDelete
  10. Ola lepotička. Super giveaway! ;)

    Na FB strani spremljam tvojo stran in Zapikonai kot Ana Čiračara :)
    Oba tvoja bloga spremljam že celooo večnost :P kot Ana @ Ana na S.

    Torej: 1, 1.1, 2

    3: ana.ciracara@gmail.com ;)

    Pridna bodi in uživaj ;)

    ReplyDelete
  11. oo, kok super!
    pri vseh točkah kljukice (:

    tutifruti.stasha@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Super darila :)

    Sledim ti na Fb-ju, bloglovin-gu in všečkala sem fb stran zapikonai.

    moj email naslov: barbarapomaranca@hotmail.com

    Lep dan! :)

    ReplyDelete
  13. Super nagradna igra :) Lajkam tvoj FB profil & zapikonai (torej 1 in 2). :)

    Mail: pevec.tamara@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Joj kir hud giveaway! Naredila sem vse, razen na bloglovin` ne sledim, ker nimam svojega account-a :/
    I hope i win! :D

    Mail: ana.andelic85@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Vse naredila (1.1 je GFC), zdaj pa sam še stiskam pesti zase :P, ker tole je supeer giveaway !! Pa tudi super blog imaš !! ;)
    petra.piskule@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Opravljeno : 1.,1.1, 2. in 3. (:

    smokika@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Ful luštn giveaway! ;)

    1. done
    1.1. Bloglovin + GFC done
    2. done
    3. done as well! :D

    Zdej pa drzim pesti, da me ima random .org rad :)

    :)

    ReplyDelete
  18. kak super giveaway :))) izpolnila vse :)

    ReplyDelete
  19. Res super giveaway ja :))
    Tebe in zapikonai lajkam na fb in prav tako tebe še na instagramu :)

    mail: katjagrad@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. super giveaway! spremlam povsod :)

    marusa.m@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Great! Can I participate, even I'm not from Slovenia?

    Camila Xx

    ReplyDelete
  22. Vse vščečkano, razen Instagram, ker ga nimam.

    9aprils@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Uuu super giveaway!
    Sem naredila vse korake, edino preko instagrama mi ne pokaže znakca follow:(

    Moj mejl:
    kim.verbovsek@hotmail.com

    Lep večer :)

    ReplyDelete
  24. I did everything!! :)
    And I'm ready to win..hehe..Mr. Random, please choose me! :D

    dictionaryoffashion@gmail.com
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ok so im participating! I did all the entries!
    my mail
    camila(dot)cerda(at)mail(dot)polimi(dot)it

    Fashion Illustration http://camilacerda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Kul giveaway, naredila koraka 1 in 2! :)

    Jaz sem ravno danes objavila en giveaway, poglej če te zanima! :)

    http://www.tamarasblend.com/2012/08/giveaway-gogo-philip-bracelet_14.html

    ReplyDelete
  27. naredla 1. in 2.

    MAIL: sarak959@gmail.com

    ReplyDelete
  28. "Všečkam" tebe in ZPNI na FB (Nuša Pavlič), sledim ti na GFC (Nuša), moj mejl je pa nuusheftw [at] gmail [dot] com :) xx

    ReplyDelete
  29. Ful dober giveaway! :)

    Všečkala oboje na FB, sledim ti tudi prek Bloglovin :)

    mail : jeannine.kobe@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Follow Mancinasspot Facebook page
    Follow me on Bloglovin & GFC

    Follow Zapikonai on their Facebook page

    fb name mihaela pojogu
    gfc miha.ela

    mihaela.mihordea at gmail dot com

    ReplyDelete
  31. Všečkala sem obem na FB-ju :)
    ime: Neža Slak
    mail: miss.nezzy@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Hej.!
    Tudi jaz naredila vse potrebno.
    1.,1.1(samo Instagram), 2 in 3.

    Super giweaway. Zdaj pa še samo upajmo na srečo (:

    Moj mail: 100lina@gmail.com

    ReplyDelete
  33. kul :D
    na FB-ju lajkano oboje (1,2), followam na Bloglovin(1.1)

    tash.kemp@gmail.com

    have fuun :D

    ReplyDelete
  34. Super giveaway.

    lajkam obe strani na FB-ju kot Tatjana Gjerkeš, tebe pa še preko GFC kot Taya.

    tgjerkes@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Hej! Lajkala obe strani na FB in sledim ti na bloglovin. Moj email: zmaja.pozvek@gmail.com Zakon giveaway! (:

    ReplyDelete
  36. Lajkala na facebooku ZaPikoNaI in tvojo stran :)

    Moj mail: katja.zimic@gmail.com

    ReplyDelete
  37. 1,1.1,2
    petrca.kri@gmail.com

    ReplyDelete
  38. Opravila koraka 1 in 2. (maitreja@gmail.com)

    ReplyDelete
  39. Mancinasspot Facebook page, GFC, Zapikonai Facebook page :)

    Upam da mi rata :)) noro hud giveaway ;)

    jasmina.perkoo@gmail.com

    ReplyDelete
  40. I follow you on Facebook: Ela Mihaela
    I follow you on Instagram: elchy_
    And via GFC: elchy
    I follow Zapikonai on their Facebook page: Ela Mihaela

    email: dgmajnar(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  41. Všeč mi je vse!:)
    mail: lo_litka@yahoo.com

    p.s.: hud blog, stil in giveaway!:)

    ReplyDelete
  42. narejeno ;)

    alexsefran@gmail.com

    xoxo

    ReplyDelete
  43. Opravljeno!

    pozdravčke :)

    tea.goljevscek@gmail.com

    ReplyDelete
  44. Super giveaway ;)
    Opravila 1, 1.1, 2 in 3 ;)
    tjasa(dot)jovanovic(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  45. Opravljeno! :)

    spela.vucajnk@gmail.com

    http://simplefashionfun.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Aaa, super, sem še ujela rok! ;)
    Na fb sem že tvoja fanica, ZaPikoNaI tudi, zdaj pa te še zasledujem na Bloglovin-u ;)

    uživaj čez vikend ;)

    (Les)Ema

    ReplyDelete