Pale but neon blue

March 14, 2012

Are you curious which item from my prevous post I am goin to show you first? =) Well let me first tell you, I had a serious truble with that question myself aswell, but finally I decided to go with electric blue pants first, combined with pale powdery pink and black. What do you say?


 Wanna see my nailpolish? Click here to go to my bblog. =)

The graphite says Someone loves you in my, slovenian language...

You Might Also Like

14 komentarji

  1. Meni je všeč (as usual). In všečen grafit ;)

    ReplyDelete
  2. Ahhh kako so mi všeč hlače..ampak jaz velikanka enostavno ne najdem barvnih hlač, ki bi mi bile prav..:(, pa nohtki, takoj sem jih opazila kako so krasni! <3

    ReplyDelete
  3. Zadnja fotka je za zaljubit se! In res všečen grafit!

    Prav fino izstopajoče so te hlače!

    Eej, moram te vprašat, a si ti v reklamni kampanji za Polzelo? Ker mislim, da sem te vidla v Oni včeraj (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jst sm te tut takoj v kampanji prepoznala :) Thumbs up!

      Delete
  4. Bluza lepo umiri hlace. Jakna in cevlji pa naredijo robusten videz (zeloo vsec)
    Ce bi te videla na ulici, se bi obrnila za tabo . Definitivno :)

    ReplyDelete
  5. Se strinjam, da je zadnja fotka prelepa. :) Zelo so mi všeč te hlače in mam isti prstan (ah nč čudnega, ne :D).

    ReplyDelete
  6. @Ana hehe tenkju, to me ful veseli*
    @Anna ne obupaj, mogoče pa najdeš kakšne v Topshopu? tam imajo tudi tall ful dobra hlače, mogoče pa kaj najdeš! =)
    @Anita tenkjuu* & Ana ja sem to jaz ja..khm :blush! =)
    @Nikolina uh hvala za tole, means a lot! =)
    @Nina hehe ja tud mene ne čudi d mava isti prstan haha =)

    ReplyDelete
  7. Hlače so super, ti pa prekrasna. Upam, da jih še dobim!

    ReplyDelete
  8. perfect pants!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  9. js sm se tut odločila, da si bom ene živobarvne jeanse omislila :)
    nice

    xo

    CK

    ReplyDelete
  10. super outfit! barva hlač je pa itak top <3

    ReplyDelete
  11. <3 the electric blue pants you paired them great

    ReplyDelete
  12. super mami tenkju za tole! =) in držim pesti da te čakajo, ker so res super! =)
    @lucia couldnt agree more! =)
    @CK uh če je pa tko pol p komi čakam tvoje poste! =)
    @Laura they are perfect arent they? =)
    @Mushei tnx =)
    @Rosie tnx dear =)

    ReplyDelete

Popular Posts

Find me on Facebook

SUBSCRIBE

Subscribe