My little precious minis...

February 12, 2012

Očitno sem postala obsedena z Orlyjevimi laki za nohte. Dejstvi da so laki zelo dolgobstojni in da se mi po nekaj dnevih ne okrušijo, ampak imam le rahlo zlizane konice sta zame ključni. Tudi pri mini verzijah Orly ne pusti na cedilu, saj je čopič super oblike s katerim je nanos enostaven-kar je super kul. Sezonske kolekcije pa so vedno odličnih barv- pač Orly je zakon. =)

I guess I became obssesed with Orly nailpolishes. I really like the lasting time, the fact that it doesn't chip on my nails and after a few days of ewring it I only have worn tips, which is totally acceptable for me.
Even with minis the brush is more than ok and the application of the polish is very easy. Seasonal collections are allways fun and colorful and you just gotta love it.

In ja...kolekcija Precious mi je bila všeč že od samega začetka, odtenki pa bodo tudi v tej prihajajoči pomladi več kot ODLIČNI. Pričakujte torej kar nekaj Orly objav v bližnji prihodnosti. =)

I've been raving about the Precious collection ever since it came out, and here is my mini collection of it. It is going to be MORE than appropriate for the upcoming spring. I guess you are goin to see a lot of Orly swatches in the near future. ;)

L:R - Royal velvet, Ancient Jade, Fancy Fuchsia, Pure Porcelain

You Might Also Like

4 komentarji

  1. se že veselim, zgledajo superkjut! :)

    ReplyDelete
  2. Super, bring on the Orly's :) Obožujem jih, samo zakaj morako bit miniji tako dragi? "Normalni" so pa skoraj preveliki :(

    ReplyDelete
  3. @mushei juhuuu še mal pa bojo prve fotke. barve so res top <3
    @Ina haha =)Men je firma in kvaliteta res huda, tko d se mi cena niti ne zdi pretirana glede na to da so laki res obstojni. Normalne velikosti so pa res prou kante =) ampk se mi začuda do zdj še ni noben niti mal zgostil. kar je še en + za Orly =)

    ReplyDelete
  4. oooh kako so lepi!
    Jaz imam podlak in nadlak in sta mi super!

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe