MY comfy way ...

June 10, 2011

Missed me? ;) I know it is a week since my last post but there is sooo much stuff goin on in my life and to be even more "interesting" I caught a cold ... great! So that is why there was a lack of posts... hope I am going to be ok as soon as possible, so I can dig in my closet and get inspired by my stuff all over again.
Yesterdays outfit was very casual and comfy ... since I was goin' to basketball match, this outfit was more than ok. =) What do you think?




To see my nailpolish click here. =)


You Might Also Like

5 komentarji

  1. Joj, tut jst štrajkam tlele, moram kaj postirat zdej. :D Pa tut jst sm mela prehlad, phhh, zoprno. Rekord, 12 čihov v pol minute. O.o

    Všeč mi je ta easy going outfit. :) Mi je kr všeč tko meni tut ta sporty stil, ful bi mela uno baseball jaknco, tisto si želim že ful časa. :)
    Have a nice week! ;)

    ReplyDelete
  2. Fajna! All starke so pa tako ali tako ZAKON! <3 Jaz imam tudi roza, ampak živeee in še ene bele :)

    ReplyDelete
  3. punci prou polepšali sta mi dan, da sta se oglasili na mojem blogu. zadnje časa prav preveč sameva...

    @nina 12 kihov v minuti? hihi joj tega si pa ne znam predstavljat :D drugač pa ja tista baseball jaknca je zdj kr priljubljena, če jo najdeš komi čakam da vidim kko jo boš skombinirala. =)

    @ana jaaa starke so res kul! ubistvu sem jih prvlekla ven po parih letih in sm tolk navdušena, da bi zdj rada mela še bele nizke al pa kakšne z netki.. uh <3 =)

    ReplyDelete
  4. you look pretty! i love your outfit! those colors look so pretty together!


    kisses from La Mode En Rose = )

    ReplyDelete
  5. Oo, kak fajni fajni outfit! Mi je zelo zelo všeč (:

    Mir in ljubezen!

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe