Zulu

February 24, 2011

Še vedno me ni minila moja sivotaupemanija lakov za nohte in lahko rečem, da sem imela veliko srečo da sem tega uspela ujeti. Zulu iz LE kolekcije Into the wild je prekrasen svetlo sivotaupe barve, ki se po nanosu posuši v lep satenast finiš.

Still didn't get over my taupe-grey nailpolish mania. I can say that l had luck to get this essence Zulu from LE Into the wild collection. Its amazing light greyish taupe shade that dries into satin-matte finish. Like it!


You Might Also Like

4 komentarji

  1. Meni so ti odtenki vedno bolj pri srcu in tako moja zbirke le-teh hitro narašča *lol*

    ReplyDelete
  2. Ful je lep! <3 Ta je tud meni zelo pri srcu; si me spomnila, da ga že dolgo nisem imela na nohtkih.

    Primerjave pa vedno pridejo prav! ;)

    ReplyDelete
  3. u super da sem te spomnila nanj, ker me ful zanima kaj boš sčarala znjim ;)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe