china glaze- channelesque

March 21, 2010

Od vseh lakov, ki jih imam, moram priznati, da je ta moja ljubezen.. Edinstvena barva ki se odlično poda k sivim, rjavim, vijoličnim oblačilom seveda pa odlično izgleda tudi s črnino ali mornarsko modro.. Edina stvar, ki me pošteno žalosti je, da je lak odšel iz prodaje in se ga dobiti le še redko kje. Izredno pa sem vesela, da je na razpolago tudi v slovenski spletni trgovini..
Odtenek je creamy taupe barve in je polno prekriven v dveh nanosih, s katerimi nisem imela nikakršnih problemov.

From all the nailpolishes that I own i have to admit, this is my all time favorit and my love.. Unique color that goes amazing with grey, purple and brown clothes but I can not forget matching amazingly with black and navy blue as well. The only thing that really makes me sad is that this nailpolish is disscontinuated and it really hard to find it.
This taupe creamy nailpolish reaches its full covernes in 2 coats, and with appliyng it i had no difficulties at all.


Ker pa sem se danes počutila bolj ustvarjalno, sem dodala še konad zebra vzorček iz plate m57 z essence SYF very berry..

I felt creative today so I upgradet it with essence SYF (show your feet) nailpolih in shade very berry and with some zebra pattern from konad plate m57.





Kako se vam zdi? Ste tudi ve tako navdušene nad lakom, kot sem jaz? =)
What do you think? Did you fell inlove like i did when i first saw this shade?

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Uh, ja lep je tale Channelesque. Sicer moram priznat, da ga si ga še sama nisem namazala, je pa ta čast doletela mojo sestro *lol*

    ReplyDelete
  2. uh biba potem pa hitro sprobaj tega lepotca!;) hehe kakšen se je pa sestri zdel?

    ReplyDelete
  3. Pri meni tudi še čaka v vrsti, da si ga nanesem na nohte. Verjetno bo kar naslednji. :) Lepo ti pristoji!

    ReplyDelete
  4. uu elchy komaj čakam tvojo manikuro torej ;)

    hvala obema =)

    ReplyDelete

Find me on Facebook

Subscribe